هتل هیلتون گاردن این ازمیر بایراکلی یک هتل 4 ستاره است که روبروی ایستگاه متروی سالهانه (Salhane) در منطقه تجاری شهر ازمیر واقع شده و منظره ای از دریای اژه را دارد. با 15 دقیقه پیاده روی به ایستگاه متروی Izban می رسید و می توانید مرکز شهر را بازدید کنید و یا با سفری 35 دقیقه ای به فرودگاه عدنان مندس برسید.

در این هتل می توانید روز خود را با صبحانه دلچسب با منوی سفارشی در باغ زیبا شروع کنید. همچنین رستوران هتل با غذاهای محلی و اصیل ترکی پذیرای مهمانان خود خواهد بود. در آخر روز نیز می توانید انواع کوکتل و نوشیدنی را با منظره بی نظیری از دریای اژه میل نمایید و لذت ببرید.

مهمانان می توانند ورزش ها و فعالیت های روزانه خود را در باشگاه بدنسازی هتل ادامه دهند. همچنین مهمانان هتل می توانند همواره به کار و یا فعالیت های کاری خود از طریق اینترنت رایگان و یا مرکز تجاری هتل متصل باشند و کار خود را پیش ببرند.

این هتل دارای 3 اتاق ملاقات و همچنین فضایی برای همایش ها و برنامه های می باشد. هتل هیلتون گاردن این دارای 197 اتاق با طراحی شیک و بسیار زیبا است. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، مینی بار، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام مجزا همراه با حوله و سشوار می باشند.

از امکانات برتر و برجسته هتل نیز می توان به باغ، باشگاه بدنسازی، کتابخانه، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی و رایگان، خشکشویی، آسانسور، رستوران و کافه بار اشاره کرد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر ازمیر را دارند می توانند هیلتون گاردن این ازمیر بایراکلی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر ازمیر را در سایت راسفر مشاهده نمایید.